Razgibavanje za podjetja

Razgibavanje za fokus, višjo učinkovitost in boljše počutje v današnjem sedečem svetu

Aktiviramo in prekrvavimo telo z lahkotnimi gibi

Z vajami za odpiranje prsnega koša povečamo samozavest

Tehnike dihanja za bistre misli in lahkotno delo

Boljše počutje zaposlenih - večja produktivnost

Okrepimo imunski sistem - manj bolezni

Produktivnost na delovnem mestu 100

Razgibavanje

Vse kar potrebujemo za razgibavanje in višjo produktivnost v podjetju je naše telo. Vodena vadba traja med 15 in 21 minutami, je izredno lahkotna, prilagojena na ciljno publiko in njihove zmožnosti. Intenzivnost se sproti spreminja tako, da se na delovnem mestu ne oznojimo. Uporabljamo tehnike dihanja s katerimi lahko upočasnimo srčni utrip in tako zmanjšamo nivo stresa med delom. Z vajami ciljamo točno določene skupine mišic za sproščanje vratu in zgornjega dela telesa. Odpiramo prsni koš za izboljšanje drže, kar nam posledično dviguje samozavest in asertivnost pri delu. Majhni izzivi za ravnotežje poleg celotnega telesa aktivirajo tudi naše možgane. Na delovno mesto se vrnemo osveženi in napolnjeni z energijo za visoko uspešnost.

Ideje za izboljšave

Med izvajanjem vaj konstantno razlagam zakaj je katera vaja pomembna, kaj moramo čutiti in kateri del telesa se bo odzval med razgibavanjem. Na nek način dihamo vsi skupaj in vadeči se s tem še bolj povežejo, kar dodatno vzpodbuja timski duh. Pogovarjamo se kako v svoje dnevne navade uvesti nove rituale. Določen del vaj katere prakticiramo je možno izvesti celo v sede, brez da vstanemo. Naslednji, že veliko večji del vaj je možno narediti, če le vstanemo in jih izvajamo na enem kvadratnem metru površine. Poleg tega vam predstavim tehnike dihanja s katerimi v zelo kratkem času umirimo naše prezaposlene misli, ter se posledično vrnemo v ta trenutek → tukaj in sedaj. Z majhnimi triki, navadami in dnevnimi rituali tako lahko povečamo čas “Flow” stanja kjer se zdi, da je delo lahkotno in čas mineva hitreje.

Problemi v sedečem svetu

Probremenjenost, distrakcije, izguba fokusa

Bolečine v hrbtenici, vratu in ramenih

Glavoboli, slabo počutje in utrujenost

Konstanten stres, fizičen in psihičen

Proces problematike in rešitev

V osnovi smo vsi ljudje rojeni za gibanje, vendar nam današnji svet to poizkuša onemogočiti. Večina delovnih mest je sedečih, vse več je dela z računalnikom. Večina težav izhaja iz kombinacije negibanja in nepravilne drže. To vodi do slabše prekrvavitve, šibkejših in bolj napetih mišic ter tesnih vezivnih tkiv, ki nas silijo v vedno bolj nepravilne položaje. Bolečine se stopnjujejo, počutje in koncentracija zaposlenih posledično pada, kar zmanjšuje produktivnost v podjetju. Obstajajo kratkoročne farmacevtske rešitve s katerimi lajšamo simptome. Na drugi strani pa se lahko odločimo in odstranimo vzrok. Izboljšamo držo, prekrvavimo telo, se naučimo pravilnega dihanja in z majhnimi triki ohranjamo dobro počutje.

Dodatne informacije in uvodni trening robert@gym21.si ali 051 21 77 21